|
Necropolis Army Witamy na stronie polskiego klanu Necropolis Army
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
valgarv
Nowy
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elmore
|
Wysłany: Pią 8:21, 19 Sie 2005 Temat postu: L2 - PRZYDATNE INFO |
|
|
SPECIAL ABILITIES [SA]
Tak więc postanowiłem zebrać do kupy wszystkie informacje na temat zdobywania specjalnych zdolności dla broni. Jak gdzieś coś pomieszłaem etc. to dawajcie znać będziemy łatać i poprawiać
1) Broń
Special Abilities [SA] przeznaczone są tylko i wyłącznie do broni C grade lub wyższych (z kilkoma wyjątkami, gdyż niektóre przedmioty typu lov C grade nie posiadają SA). Z tego też powodu quest mogą robić postacie tylko 40+ lev.
2) Upgrade broni
Aby zaaplikować konkretne SA do danej broni naleeży zdobyć kryształ (czerwony, zielony lub niebieski) i zebrać w nim wystarczającą ilość dusz (ang. soul) do upgradeowania broni (liczy się 'stage' kryształu) i udać się do blacksmitha którym nam je zaaplikuje
Aby upgradeować daną broń nasz kryształ musi mieć odpowiedni stage:
Low C Weapon - stage 7
Top C weapon - stage 8
Low B weapon - stage 9
Top B weapon - stage 10
3) Quest na SA
Zdobyć kryształ można na albo przez kupienie go od kogoś albo przez zrobienie questu. Quest na SA daje NPC w jednym z 3 miast (Giran, Oren i Aden) przy czym zawsze znajduje się on w Dark Elf Guild. Quest jest tylko dla postaci o lev 40+
4) Levelowanie kryształu
Aby wylewelować nasz kryształ do odpowiedniego poziomu ('Stage'). Musimy zebrać dusze konkretnych mobów w naszym krysztale. Aby to zrobić umieszczamy skrót do kryształu na naszym 'action bar' i atakujemy moba. Bijemy go do momentu aż będzie miał możliwie najmniej HP wtedy należy zamiast zabijania go użyć na nim kryształu.
Jeśli to zrobimy mamy 3 możliwości:
a) dostaniemy komunikat 'Crystal failed to absord a soul' - czyli nie udało nam się zdobyć duszy
b) kryształ zdobył dusze a tym samym otrzymał odpowiedni stage (wtedy zniknie z do niego skrót w 'action bar')
c) kryształ pęknie (zniknie on z naszego inventory)
Teraz lista mob'ów z którym można zassać dusze (i osiągnąć odpowiedni stage):
1~3 - North of Oren, Timak Orc's
1~6 - Forest of Mirrors, Mirror, Harit Lizards
1~8 - Destroyed Citadel, Doom Mob series
1~10 - Tower of Oman(Insolence)
1~10 - DVC, Malruk Knight, Berserker, Road, Rimal Karinmis, Kariku, Paitan, Paitan Assistant
-Oren Territory-Timak Orc (any kind)
-Forest of Mirrors-Mirror Forest Ghost (B, the small, skinny one). Harit Lizardman (all but Shaman, warriors and overlords are known to give souls.)
-Giant's Cave-Halinkas, Yintzus, Paliotes, Hamruts, Kranrots
-Devastated Castle-Doom Servents, Doom Guards, Doom Archers, Doom Troopers, Doom Warriors, Doom Knights
-Tower of Insolence-Erin Adiunce, Platinum Tribe, Platinum Angels
-Anthras Lair-Malruk Knights, Malruk Berserkers, Malruk Lords, Limal Karinnesses, Kariks, Pytans, Pytan Knights
-Eva's Underwater Lair-All Mobs will give souls.
-Devils Isle-All Mobs will give souls.
I to chyba tyle co udało mi się dowiedzieć. Listę SA dla konkretnych broni wraz z opisem co dane SA nam daje znajdziecie tu: [link widoczny dla zalogowanych]
Uwagi:
- aby zdobyć SA dla duali trzeba je enchantować do +4
- any zminimalizować możliwość pęknięcia kryształu najliepiej bić moby nieco silniejsze od sibie do momentu aż dostaniemy komunikat, że kryształ odmówił przyjęcia duszy. Wtedy należy zacząć bić moby o wyższym lev od poprzedniich.
- podczas zdobywania dusz możemy mieć tylko 1 kryształ w inventory, w innym wypadku kryształy będą ulgać rezonansowi i nie będą przyjmować dusz. Za to inny członek party może mieć ich w plecaku dowolną ilość (o ile nie zdobywa dusz).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
valgarv
Nowy
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elmore
|
Wysłany: Pią 8:42, 19 Sie 2005 Temat postu: Stats Info |
|
|
Stats Info
STR (Strength) Affects P.Atk and Load
CON (Constitution)Affects HP and Load
DEX (Dexterity)Affects P.Aspd, Accuracy, Critical and Evasion
WIT Affects M.Aspd
INT (Intellegence) Affects M.Atk
MEN (Mentality) Affects MP and M.Def
HP (Hit Points) How much max hp you have
MP (Magic Points) How much max mp you have
P.Atk (Physical Attack) How much damage you do physically
P.Def (Physical Defense) How much damage you absorb physically
M.Atk (Magical Attack) How much damage you do magically
M.Def (Magical Defense) How much damage you absorb magically
P.Asdp (Physical Attack Speed) How fast you attack physically
M.Asdp (Magical Attack Speed) How fast you attack magically
Accuracy (Accuracy Rate) How often you hit your target physically
Critical (Critical Rate) How often you land critical hits physically
Evasion (Evasion Rate) How often you dodge enemy physical attacks
Movement (Movement Speed) How fast you run/walk
Load (Weight Load) How much weight you can carry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
valgarv
Nowy
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elmore
|
Wysłany: Pią 8:52, 19 Sie 2005 Temat postu: Zmiany statsow |
|
|
Zmiany statsow a wplyw na wspolczynniki postaci.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie jest pelne bo nie podaje np. zysku/straty HP ale anyway przydatne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|